~~bLoGgEr UiTM~~

~~bLoGgEr UiTM~~

KoMUnItiE BlOggER

Peminat SAcrewz

Wednesday, January 26, 2011

..:Ingin pulang ke zaman sekolah:..



aktiviti sama berulang ulang.
bangun pagi,mandi,bersiap.
tapi yang bezanya,aku terbangun lewat.
haha.dimarahi.
senyap.
ditinggalkan adik-beradik,
ditinggal??bkan lar...mereka pergi sekolah jew...
aq pown pergi lar carik kerja.
lihat bndar yang penuh dengan warga Dungun.
dengan cuaca panas yang terik.
rase nak pergi ke negeri orang?
tidak.rasanya.
diberi tugasan mengambil order di Kopitiam.
terasa seperti kuli jew.
aku xksah pown,..
tapi,
AKU MUDAH SAKIT BELAKANG!
pening.
keluar,mencari makan.
berjalan2x.
balik.
mee kari jadi pilihan.
& makan..
tak mampu menahan pening.
aku pown kembali
berFACEBOOK & BLOGGING
aku ingin sekolah kembali.....

p/s:hanya coretan insan yang mempunyai rutin harian yang simple....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...