~~bLoGgEr UiTM~~

~~bLoGgEr UiTM~~

KoMUnItiE BlOggER

Peminat SAcrewz

Sunday, October 21, 2012

..: Berakhir Semester 3 :..

Assalamualaikum semua...

Fuh....Alhamdulillah,detik 11.59 pagi Jumaat,19/10/2012 (last paper MAT183),SA bergembira kerna berjaya habiskan satu semester dengan berjaya walaupun banyak dugaan dan cabaran....kini,masa untuk bertawakal dan berdoa agar diberikan keputusan yang cemerlang...tapi,buat masa sekarang xperlu fikir lagi kerna ada banyak nak diceritakan dalam entry kali nie..

haaa.....betul kata senior,sem 3 nie bukan untuk kita anggapkan 'honeymoon' lagi...sebab memang sibuk, tambah2 lagi SA nie berjawatan (xde r tinggi sangat)...kalau xpandai nak agihkan masa,konfem kerja2 dan esaimen2 akan bertimbun (nak sama tinggi nge bukit bauk)...HaHa!!

okey2...SA akan pendekkan cerita yer...sebelom sem 3 bermula,SA dapat panggilan untuk menyertai PMDS (Pembantu Pemimpin Minggu Destini Siswa)...para PMDS kena join kursus untuk diorang dulu,baru la buleh jadi PMDS yang SAH sebelom menjalankan tugas semasa MDS dijalankan...inilah pengalaman yang best sebab aq dapat berbakti kepada UiTM (walaupun letih)..

[Last day]- PMDS bergambar sebagai kenangan...
Berakhir sudah tugas SA sebagai PMDS,seterusnya SA beralih kepada tugas asal,iaitu student DCS part 3.. untuk sem ni,SA ambik 7 subjek (banyak kan?)....tapi apekan daya...kena usaha jelah sebab tu je tugas SA..hmm..untuk sem nie,SA cekalkan hati untuk sekelas nge budak2 CS1103C...SA sangat suka bila dapat bersama dengan diorang sebab ade je cite yang nak dihebah2kan (ala bergosip nge Mak Jemah)...tapi.. geng kelas kami da berkurang sebab ade yang mahu sambung pengajian ke SPA..bak kata pepatah "setiap pertemuan pasti ada perpisahan"..SA mendoakan diorang berjaya dengan keputusan diorang....amin.. =)

[separuh budak2 CS1103C]- kami ada kawan baru sem nie,ISMALINA (bertudung coklat).. =D
Okey...sekarang kepada event kelas pulak...haaa...sem ni kitorang kena handle event BESAR (KARNIVAL SEHARI RAKAN PUSTAKA)...Event ni diadakan di Perpustakaan Awam Dungun...Kami berasa gembira kerna event berjalan dengan lancarnya...ramai budak2 sekolah yang menyertai aktiviti yang diadakan seperti mewarna,dam ular gergasi,bercerita,diskusi keibubapaan dan remaja...event ini berjaya dilaksanakan dengan kerjasama kakitangan perpustakaan yang diketuai Kak Mie (mak sedara Zizan)...hee..

[AJK Karnival Sehari Rakan Pustaka]- sesi bergambar bersama Kak Mie (berbaju oren)...
Lastly,SA nak ceritakan aktiviti oleh SISKOM part 3 pulak..kitorang diberi tugas untuk handle majlis makan malam fakulti...fuhh!!agak susah nak handle event sebesar nie..tapi kitorang link kan esaimen MGT162, terpaksa laa kami bersusah payah nak ambil tugas nie..SA,wakil kelas C diberi tugas untuk persiapan tempat dan publisiti & logistik..dinner kami diadakan di Dewan Panglima Hitam,Teluk Lipat...Alhamdulillah,event nie berjalan dengan baik walaupun ada jugak yang kaitkan SA di mulut2 mereka...xpe laa... =D


[budak2 CS1103C]- sesi bergambar nge MR.Awi (kemeja petak2) dan Miss Aisyah (tengah)... 

SA la paling sempoi dinner sem nie...

setakat ni saje yang dapat dikupaskan sepanjang sem 3 nie..ade lagi,tapi xckup kertas nak conteng....cuti sem nie lagi banyak program SA join..tapi akan diceritakan dalam entri akan datang...SA berehat dulu yer sahabat sekalian...Assalamualaikum.. =D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...