~~bLoGgEr UiTM~~

~~bLoGgEr UiTM~~

KoMUnItiE BlOggER

Peminat SAcrewz

Tuesday, October 23, 2012

..: Tahniah dan Syabas :..

Assalamualaikum semua...

Apa khabar.?semoga kalian sihat2 saje kehendaknya...oke..disebabkan hari yang cerah nie,SA nak post entri tentang kejayaan baru nie...kejayaan ape?jom terjah!!


[pahlawan MERAH vs Askar]

[mesra]- Kapten ATM (Hai-O) bersama Kapten Kelantan (Piya)

Sabtu baru nie,perlawanan final Piala Malaysia 2012 antara Kelantan dengan ATM...mesti korang tengok kan...fuhh...!! betol2 final nie,xpernah dalam sejarah berpesta gol masa final...kejayaan final berpihak kepada skuad kijang a.k.a 'The Red Warriors" dengan jaringan 3-2...SA pon xpandai nak ulas bab bola sebab xmelibatkan skuad kesayangan SA,iaitu "skuad Penyu" (TERENGGANU FC)..hee =)

[Gomo Kelate Gomo]- Tahniah dengan kejayaan 3 piala musim ini..
SA mengucapkan tahniah dan syabas kepada pasukan Kelantan mahupun penyokong 'The Red Warriors' atas semangat yang telah ditunjukkan dan akan menjadi contoh kepada pasukan2 lain... "Gomo Qelate Gomo"

Haa...belom abih lagi tau...SA juga nak mengucapkan tahniah kepada skuad kesayangan dengan kemenangan di final Hoki Piala Tun Abdul Razak semalam....hee,jadi SA nak selitkan laa sekali dalam entri ni...marah?ni kan blog SA..simpan je marah tu..hmmm.. =)



(sambung cerita)..Oke..semalam skuad penyu berjaya menumpaskan skuad tok gajah dengan jaringan 3-0... SA pon xtau nak ulas camne,sebab terharu skuad Terengganu berjaya mengalahkan skuad pilihan,KL di separuh akhir...Terengganu juga da melangkah jauh pabila da berjaya menguasai sukan air dan berbasikal.. SA amat berbangga dengan kejayaan negeri kelahiran sendiri...Terengganu juga mendapat hadiah berupa cek bernilai RM 10 000 (wow..banyaknya)..ni belom masuk imbuhan dari negeri...'Peteh Ganu Peteh'..

[Peteh Terengganu Peteh]- wajah kegembiraan pemain selepas dinobatkan sebagai juara..

Akhir sekali,SA mengucapkan sekali lagi tahniah dan syabas kepada Kelantan dan Terengganu menjadi juara dalam bidang sukan masing2...Insya-Allah,satu hari nanti ramai anak muda menyertai aktiviti berfaedah sebegini dan menjadi atlet yang berjaya di masa akan datang....







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...